درسنامه جامع ارشد پرستاری | دکتر حمید حجتی - دکتر اسحاق ایلدرآبادی | انتشارات جامعه نگر
فروشنده :
متین کتاب . مرکز فروش آنلاین کتاب پزشکی
زمان تحویل:
تهران همان روز - شهرستان 3 الی 4 روز کاری
1,290,000 تومان
معرفی اجمالی محصول

درسنامه جامع ارشد پرستاری مجموعه کامل سری DRS پرستاری

برای شرکت و موفقیت در آزمون ارشد رشته پرستاری در اختیار داشتن یک منبع مفید و کامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . علم به اینکه کدام مطالب برای مرور نکات مهم و کلیدی ارشد پرستاری از اهمیت بیشتری برخوردارند و یا خواندن کدام منابع هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مطالب علمی موجود در آن از اهمیت بیشتری برخودارند بسیار مهم است .
در حال حاضر یکی از برترین کتابها در زمینه شرکت در آزمون رشته پرستاری کتاب درسنامه ارشد پرستاری جامعه نگر می‌باشد که توسط انتشارات جامعه نگر و با همکاری بهترین مولفین این مجموعه به چاپ رسیده است . 
در اختیار داشتن نمودارها ، اشکال و نکات مهم و کلیدی در کنار سوالات تالیفی و نمونه سوالاتی از ادروار گذشته ویژگیهایی است که این کتاب را از کتب همانند خود متمایز می‌نماید . 
درسنامه جامع ارشد پرستاری نشر جامعه نگر در واقع دربرگیرنده پنج کتاب مجزا با عناوین مرور جامع پرستاری داخلی جراحی ، پرستاری سلامت جامعه ، پرستاری کودکان ، بهداشت مادر و نوزاد و روان پرستاری است که هر یک از این کتاب ها به خودی خود از شهرت قابل توجهی برخوردار هستند . 

درسنامه ارشد پرستاری 

مفاهیم کلیدی و نکات طلایی قابل استفاده در آزمون های ارشد یکی از مهمترین مواردی هستند که هر یک از داوطلبان شرکت در آزمون باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند . کتاب درسنامه ارشد رشته پرستاری نشر جامعه نگر از آن دسته کتابهایی است که به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته . 
از دیگر مزایای این کتاب می‌توان به قابلیت استفاده از آن برای شرکت در آزمون های استخدامی پرستاری نیز اشاره کرد که با در اختیار قرار دادن خلاصه ای جامع و در عین حال سلیس و مفصل و همچنین برخورداری از انسجام لازم این کتاب را به گزینه ای مهم برای آزمون ارشد پرستاری تبدیل می‌کند . 

کتاب درسنامه جامع ارشد پرستاری

این کتاب از پنج بخش تشکیل شده است ، در بخش اول آن که به مباحث پرستاری داخلی جراحی اشاره شده است توسط دکتر سمیه غفاری و مهدی محمودی گردآوری گردیده . در اختیار داشتن نکات کلیدی و آزمونی پرستاری داخلی جراحی برونر و سودارث و دیگر منابع مهم در این زمینه دقیقا به این سوال شما پاسخ خواهد داد که " برای ارشد پرستاری داخلی جراحی چی بخونم " . خلاصه نکات پرستاری داخلی جراحی ، نمونه سوالات مرتبط با ارشد پرستاری داخلی جراحی و آزمون های سالهای گذشته وزارت بهداشت برای داخلی جراحی پرستاری همه و همه در این بخش از کتاب گنجانده شده‌اند . 
بخش دوم این کتاب که توسط دکتر مهناز شوقی و مریم کرمی تالیف گردیده است نگاهی منسجم و جامع به پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان دارد . 
سومین بخش در ارتباط با مفاهیم ، نکات ، آزمونها و مباحث مهم در زمینه پرستاری کودکان می‌باشد . و در دو بخش آخر به پرستاری سلامت جامعه و پرستاری RN یا همان روانپرستاری اشاره شده است . 
شما عزیزان می‌توانید جهت بهرمندی از بانک جامع سوالات ارشد پرستاری ، درسنامه این رشته و نکات آزمونی ارشد پرستاری کتاب درسنامه جامع ارشد پرستاری نشر جامعه نگر را همراه با 20 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی متین کتاب خریداری نمایید . 

مشخصات

  • نویسنده
    دکتر حمید حجتی - دکتر اسحاق ایلدرآبادی - دکتر مهناز شوقی
  • ناشر
    جامعه نگر
  • شابک
    9786001014666
  • سال چاپ
    فروشگاه اینترنتی متین کتاب آخرین چاپ منتشر شده از کتاب مورد نظر شما را ارائه می‌دهد
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.