خرید کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری دهقانی با تخفیف انتشارات جامعه نگر
فروشنده :
متین کتاب . مرکز فروش آنلاین کتاب پزشکی
زمان تحویل:
تهران همان روز - شهرستان 3 الی 4 روز کاری
289,000 تومان 231,200 تومان
معرفی اجمالی محصول

کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری دهقانی 

کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری دهقانی از محصولات انتشارات جامعه نگر است که توسط آقای شعیب دهقانی و همکاران ایشان تالیف و گردآوری شده است.
در پیش گفتار کتاب نکات پرستاری دهقانی اینگونه آمده است که در سالهای اخیر یکی از دغدغه های اصلی پرستاران، راهیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی بوده و در این راستا کتابهای زیادی را مطالعه می‌نمایند. از آنجایی که حجم زیادی از این مطالب مهم قبل از آزمون فراموش می‌شوند؛ بر آن شدیم جهت سهولت مرور مطالب در زمان کوتاه، چکیده ای هدفمند از محتوای درسی مورد نیاز برای یادگیری و دوره کردن نکات مهم کنکور ارشد پرستاری را در این کتاب فراهم آوریم تا از نیاز داوطلبان عزیز برای خرید چندین کتاب در جهت یادگیری نکات مهم پرستاری برای کنکور ارشد پرستاری وزارت بهداشت بکاهیم.

کتاب نکات مهم پرستاری و پرکاربردترین مباحث در این میان برای انتخاب بهترین کتاب نکات پرکاربرد پرستاری

انتخاب کتابی کامل و جامع که بتواند با در اختیار داشتن نکات کلیدی آزمون پرستاری، نکات کلیدی آزمون استخدامی پرستاری و همچنین نکات مهم کنکور ارشد پرستاری تمام نیاز شما را بر طرف کند آقایان دکتر کاوه بهمن‌پور به عنوان ناظر و شعیب دهقانی را بر آن داشت تا کتابی مشتمل بر 5 بخش داخلی و جراحی، کودکان، مادران و نوزادان، سلامت جامعه و سلامت روان بر اساس نکات جامع و کلیدی پرستاری تالیف کنند که به جرات میتوان مدعی شد مطالعه این کتاب، میتواند منبع بسیار مناسبی برای این عزیزان باشد.
همچنین دانشجویان عزیز نیز میتوانند از این کتاب برای مرور مطالب مهم امتحانی استفاده نمایند.
اگر به دنبال خرید کتابی مناسب برای آزمونهای ارشد، استخدامی و فاینال پرستاری هستید؛ حتما خرید کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری دهقانی به شما پیشنهاد می‌شود.

سرفصل مطالب بهترین کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری برای آزمون ارشد پرستاری

همانطور که بالاتر هم به آن اشاره کردیم این کتاب شامل پنج بخش پرستاری داخلی و جراحی، پرستاری کودکان، پرستاری مادران و نوزادان، پرستاری بهداشت سلامت جامعه و روان پرستاری است و مبحث نکات مهم و کاربردی پرستاری داخلی و جراحی این کتاب خود شامل هفده فصل می‌باشد که به صورت کاملا طبقه بندی شده تمامی موارد مرتبط با این مبحث را دربرمیگیرد.
بخش دوم این کتاب به نکات کلیدی پرستاری کودکان 1 و 2 برای مرور مفاهیم کلیدی آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت میپردازد.
بخش سوم این کتاب هم همانطور که عنوان شد به بررسی مفاهیم و نکات کاربردی پرستاری مادران و نوزادان کنکور ارشد پرستاری میپردازد.
بخش چهارم کتاب نیز عناوین بهداشت جامعه و واکسیناسیون را پوشش می‌دهد و بخش پنجم به بیماریهای روان 1 و 2 و پرستاری سلامت روان و نکات مفهومی و کلیدی آن میپردازد.

خرید کتاب نکات پرکاربرد پرستاری دهقانی با تخفیف

برای خرید این کتاب با تخفیف کافیست روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید تا این کتاب را همراه با 20% تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی متین کتاب خریداری نمایید.
این کتاب را می‌توان از بهترین گزینه ها برای مرور هفته آخر منابع ارشد پرستاری بشمار آورد.

مشخصات

  • نویسنده
    شعیب دهقانی
  • ناشر
    جامعه نگر
  • سال چاپ
    فروشگاه اینترنتی متین کتاب آخرین چاپ منتشر شده از کتاب مورد نظر شما را ارائه می‌دهد
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.