بهترین کتابهای منابع کارشناسی ارشد پرستاری ۱۴۰۲ وزارت بهداشت
7 خرداد 1402 ساعت 15 و 09 دقیقه
بهترین کتابهای منابع کارشناسی ارشد پرستاری ۱۴۰۲ وزارت بهداشت




یکی از مهمترین چالش های داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پرستاری انتخاب بهترین کتاب ها از بین کتاب های مورد استفاده برای منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت است چرا که فاکتورهایی نظیر زمان و هزینه در انتخاب این منابع از جایگاه مناسبی برخوردارند؛ پس اینکه بعنوان منابع ارشد رشته پرستاری چه کتاب هایی را بخوانیم واقعا از اهمیت بسیار بالایی بهرمند است.
برای اینکه با هر یک از این کتاب ها بهتر آشنا شوید با ما همراه باشید

آشنایی با منابع ارشد پرستاری وزارت بهداشت

به طور کلی برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پرستاری باید 6 عنوان اصلی را که به عنوان منابع این رشته بشمار می‌روند، مطالعه کرد و این شش عنوان به شرح زیر می‌باشند:
پرستاری داخلی و جراحی؛
پرستاری کودکان؛
پرستاری بهداشت جامعه؛
پرستاری بهداشت مادران و نوزادان؛
روان پرستاری؛
زبان علوم پزشکی؛
و این در حالیست که برای هر یک از عناوین بالا میتوان کتاب های بسیار خوبی را مطالعه نمود.
اما بهتر است قبل از معرفی کتاب ها بر اساس عنوان به سراغ بهترین درسنامه های جامع پرستاری برویم تا با آنها آشنا شویم.

بهترین درسنامه ارشد پرستاری برای آزمون کارشناسی ارشد پرستاری کدام است؟

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد یکی از راه های آمادگی برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری استفاده از کتابهایی است که به عنوان درسنامه ارشد پرستاری شناخته می‌شوند و در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

کتاب درسنامه جامع ارشد پرستاری جامعه نگر

کتاب درسنامه جامع ارشد پرستاری حجتی را که با عنوان درسنامه جامع ارشد پرستاری جامعه نگر نیز شناخته می‌شود میتوان به عنوان یکی از بهترین منابع کارشناسی ارشد پرستاری معرفی کرد که تمامی مباحث مرتبط آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت را در خود جای داده است.
این کتاب توسط بزرگترین نویسندگان رشته پرستاری نگاشته شده و انتشارات جامعه نگر آن را منتشر کرده است.
از ویژگی های بازر کتاب درسنامه جامع ارشد پرستاری نشر جامعه نگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
این کتاب خلاصه ای جامع و منسجم سرشار از نکات کلیدی و مهم برای آزمون ارشد وزارت بهداشت است که به صورت کاملا طبقه بندی شده در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.
تمامی مباحث این کتاب بر اساس جدیدترین و معتبر ترین مراجع رشته پرستاری نگاشته شده اند.
از دیگر مزایای این کتاب اینست که در پایان هر فصل سوالات طبقه بندی شده آن فصل را با خواننده در میان می‌گذارد.
این کتاب در عین حال که بعنوان یکی از منابع ارشد وزارت بهداشت بشمار می‌رود گزینه مهمی برای آمادگی آزمون RN و استخدامی نیز هست. 

کتاب درسنامه ارشد پرستاری جامعه نگر














 

کتاب درسنامه جامع پرستاری ذوالفقاری

یکی دیگر از بهترین درسنامه هایی که می‌توان به عنوان منبع کارشناسی ارشد پرستاری مطالعه کرد کتاب درسنامه جامع پرستاری ذوالفقاری است که توسط دکتر میترا ذوالفقاری تالیف و گردآوری شده و انتشارات بشری آن را منتشر کرده است.
این کتاب را که به عنوان هزاران نکته و 10000 تست نیز می‌شناسند با بهره وری از ده هزار تست طبقه بندی شده یکی دیگر از منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌رود که در قالب درسنامه تمامی نیاز شما برا بر طرف خواهد کرد.
کتاب درسنامه جامع پرستاری میترا ذوالفقاری یکی دیگر از بهترین درسنامه هایی که می‌توان به عنوان منبع کارشناسی ارشد پرستاری مطالعه کرد کتاب درسنامه جامع پرستاری ذوالفقاری است که توسط دکتر میترا ذوالفقاری تالیف و گردآوری شده و انتشارات بشری آن را منتشر کرده است.













این کتاب را که به عنوان هزاران نکته و 10000 تست نیز می‌شناسند با بهره وری از ده هزار تست طبقه بندی شده یکی دیگر از منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌رود که در قالب درسنامه تمامی نیاز شما برا بر طرف خواهد کرد.
کتاب درسنامه جامع پرستاری میترا ذوالفقاری از آن دسته درسنامه هایی است که با ارائه نکات کلیدی و مهم و خصوصا طبقه بندی شده به عنوان یکی از بهترین درسنامه های پرستاری بشمار می‌رود.
این کتاب با ارائه سوالات آزمون ارشد و استخدامی پرستاری و پاسخنامه تشریحی سراسر نکته خود انتخاب را برای شما آسان نموده است.

 

کتاب درسنامه ارشد پرستاری نوقابی

شاید بتوان سومین درسنامه ای را که به عنوان منبعی مناسب برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌آید کتاب درسنامه ارشد پرستاری نوقابی دانست که توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است. این کتاب را که به عنوان درسنامه جامع پرستاری اسدی نوقابی "خلاصه دروس" نیز می‍شناسند در 704 صفحه به صورت کاملا طبقه بندی شده به مباحث موجود در ارتباط با منابع ارشد پرستاری پرداخته است.
کتاب خلاصه دروس پرستاری نوقابی













منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت برای پرستاری داخلی و جراحی

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت باید به بهترین منابع ارشد پرستاری که می‌توان با توجه به هزینه و زمان خواند اشراف کامل داشت، از این رو در ابتدا با بهترین درسنامه ها در این زمینه آشنا شدیم و حال نوبت آن است که به صورت عنوان به عنوان هر یک از کتابهای مرتبط را بررسی نماییم و برای شروع با مبحث پرستاری داخلی و جراحی آغاز خواهیم کرد و در ادامه با بهترین آنها آشنا خواهیم شد:

کتاب drs داخلی جراحی غفاری 

کتاب DRS داخلی جراحی غفاری را می‌توان بهترین منبع برای بحث پرستاری داخلی جراحی از منابع کارشناسی ارشد پرستاری معرفی کرد که توسط خانم دکتر سمیه غفاری تالیف و گردآوری شده و انتشارات جامعه نگر آن را منتشر کرده است. این کتاب را می‌توان کتابی خلاصه و در عین حال منسجم معرفی کرد که با در اختیار داشتن تست های طبقه بندی شده در هر فصل به یکی از بهترین کتاب ها برای مرور مبحث پرستاری داخلی و جراحی مورد استفاده قرار داد، همچنین با توجه به در اختیار داشتن نکات کلیدی و سوالات منتخب می‌تواند گزینه مناسبی برای خودآزمایی نیز باشد.

کتاب درسنامه پلاس پرستاری داخلی و جراحی و مراقبت های ویژه

کتاب درسنامه پلاس پرستاری داخلی و جراحی و مراقبت های ویژه از محصولات انتشارات یکتامان است که توسط سعیده عسگریان و آرزو منفرد در 22 فصل طبقه بندی شده به بررسی مطالب مرتبط به پرستاری داخلی و جراحی و مراقبت های ویژه می‌پردازد. این کتاب در انتهای هر فصل با ارائه سوالات منتخب ادوار گذشته همراه با پاسخنامه تشریحی به درک بهتر مطالب برای خواننده کمک شایانی کرده است.

کتاب QRS پرستاری داخلی جراحی دوگوهر

کتاب QRS پرستاری داخلی جراحی دوگوهر از مجموعه کتاب های QRS انتشارات جامعه نگر و یکی دیگر از کتاب هایی است که می‌توان برای آمادگی آزمون ارشد پرستاری به عنوان منبع کارشناسی ارشد پرستاری مطالعه کرد. کتاب QRS داخلی جراحی با ارائه نکات مهم و کلیدی پرستاری داخلی و جراحی برونر و سودارث و با تاکید بر بخش های مهم و پر سوال منابع اصلی به عنوان کتابی قابل قبول بشمار می‌رود. که در کنار ویژگیهای بالا با استفاده از آزمون های سال های گذشته جهت خودآزمایی در انتهای کتاب به درک بهتر مطالب کمک کرده است.
از دیگر ویژگیهای این کتاب باید به پوشش مهمترین نکات آزمون های استخدامی و ارشد اشاره کرد.

کتاب جامع پرستاری داخلی و جراحی سمیه طالبی

کتاب جامع پرستاری داخلی و جراحی سمیه طالبی از محصولات انتشارات جامعه نگر است که توسط خانم سمیه طالبی و همکاران ایشان تالیف و گردآوری شده است. 
کتاب جامع پرستاری داخلی و جراحی بر اساس کتابهای مرجع برونر و سودارث، بلک و فیپس گردآوری شده است و می‌توان این کتاب را کتابی مناسب برای آمادگی آزمون ارشد و استخدامی بشمار آورد که با تدوین مطالب به صورت جامع و کاربردی و همراه با نکات کلیدی و مهم منبعی مناسب برای کنکور ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌آید.

منابع ارشد پرستاری برای پرستاری کودکان

یکی دیگر از منابعی که باید برای آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت مطالعه شود پرستاری کودکان می‌باشد و برای این مبحث از کتابهای تالیف شده بر اساس کتاب پرستاری کودکان وونگ استفاده می‌شود و ما در ادامه بهترین کتاب های این عنوان را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

کتاب DRS پرستاری کودکان جامعه نگر

یکی از بهترین عناوینی که در ارتباط با پرستاری کودکان می‌توان استفاده کرد کتاب DRS پرستاری کودکان انتشارات جامعه نگر است که به تلاش دکتر مهناز شوقی تالیف و گردآوری شده است. این کتاب را می‌توان خلاصه ای کامل و منسجم از کتاب پرستاری وونگ بشمار آورد که شامل تمامی نکات کلیدی مهم این مبحث می‌باشد.
از ویژگیهای کتاب مرور جامع DRS پرستاری کودکان می‌توان به استفاده تست های طبقه بندی شده در انتهای هر فصل اشاره کرد که همراه با پاسخ کلیدی برای درک بهتر و خودآزمایی فصل مرتبط در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

کتاب پرستاری کودکان میرلاشاری

یکی دیگر از کتاب هایی که می‌توان از آن به عنوان منبع پرستاری کودکان کارشناسی ارشد استفاده کرد کتاب پرستاری کودکان میرلاشاری است که توسط انتشارات اندیشه رفیع و در دو جلد پرستاری کودک سالم میرلاشاری و پرستاری کودک بیمار میرلاشاری منتشر شده است. 

کتاب پرستاری کودکان وونگ آرزومانیانس

ما خواندن ترجمه کامل کتاب پرستاری کودکان وونگ را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم اما اگر قصد دارید تا در ارتباط با مبحث پرستاری کودکان منبعی به مراتب کامل تر داشته باشید می‌توانید کتاب پرستاری کودکان وونگ آرزومانیانس را مطالعه فرمایید که توسط انتشارات جامعه نگر در دو جلد پرستاری کودک بیمار وونگ و پرستاری کودک سالم وونگ منتشر شده است.

کتاب پرستاری کودک سالم و بیمار نگارین اکبری

یکی دیگر از بهترین کتاب های پرستاری کودکان که می‌توان از آن برای کنکور ارشد پرستاری استفاده کرد کتاب پرستاری کودک سالم و بیمار نگارین اکبری است که توسط موسسه سنا و سرکار خانم نگارین اکبری تالیف و گردآوری شده است.
این کتاب در 24 فصل و 462 صفحه با در اختیار داشتن جداول و نمودارها و بیان تدابیر پرستاری در جهت مراقبت از کودک بیمار و آموزش پایه تا پیشرفته مباحث به زبان ساده و روان در کنار نکات ترکیبی و جداول منحصر به فرد برای یادگیری بهتر، از بهترین های این عنوان بشمار می‌رود.

کتاب QRS پرستاری کودکان دوگوهر 

کتاب QRS پرستاری کودکان از محصولات انتشارات جامعه نگر است که توسط آقای مازیار دوگوهر تالیف و گردآوری شده است، کتاب QRS کودکان را می‌توان با توجه به در اختیار داشتن نکات خط به خط و کلیدی و با تاکید بر مباحث مهم و پر سوال و همچنین استفاده از سوالات ادوار گذشته در پایان کتاب به عنوان یکی دیگر از کتاب های مناسب برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری در 188 صفحه بشمار آورد.

منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت برای پرستاری سلامت جامعه

از دیگر منابعی که باید به عنوان منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت مطالعه شود مبحث پرستاری جامعه و بر اساس پرستاری جامعه لنکستر تالیف شده است.
اما از آنجایی که شاید زمان و توان کافی برای خواند این کتاب وجود نداشته باشد به همین جهت کتاب های دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

کتاب پرستاری سلامت جامعه ایلدرآبادی

کتاب پرستاری سلامت جامعه دکتر ایلدرآبادی از محصولات انتشارات جامعه نگر است که با پوشش اکثر سوالات آزمون کارشناسی ارشد پرستاری به عنوان یکی از بهترین منابع آزمون ارشد پرستاری بشمار می‌رود.
پرستاری سلامت جامعه ایلدرآبادی با در اختیار داشتن مطالب کاربردی بر اساس سرفصل دروس کارشناسی و آمادگی کارشناسی ارشد و پوشش تمامی مباحث مرتبط با سلامت جامعه، سلامت فرد و خانواده و بهداشت محیط توانسته تمامی نیازهای شما را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد برطرف نماید.

کتاب DRS پرستاری سلامت جامعه

کتاب DRS پرستاری سلامت جامعه انتشارات جامعه نگر یکی دیگر از محصولاتی است که می‌تواند به عنوان یکی از کتاب های ارشد پرستاری مورد استفاده قرار گیرد. کتاب drs سلامت جامعه ایلدرآبادی همانطور که اشاره شد از محصولات انتشارات جامعه نگر که بر اساس جدیدترین مراجع داخلی و خارجی بهداشت جامعه تالیف و گردآوری شده است.

کتاب نمودارنامه پرستاری سلامت جامعه

از دیگر عناوینی که می‌تواند به عنوان یکی از منابع ارشد پرستاری سلامت جامعه به شما عزیزان معرفی کرد کتاب نمودارنامه پرستاری سلامت جامعه موسسه سنا بوده که توسط آقای حمیدرضا جوکار و همکاران ایشان تالیف و گردآوری شده است. این کتاب را می‌توان کتابی خلاصه و در عین حال جامع بشمار آورد که در ارتباط با پرستاری سلامت جامعه، پرستاری سلامت فرد و خانواده و پرستاری بهداشت محیط منبعی مناسب و به حساب می‌آید.
منابع ارشد پرستاری پرستاری بهداشت مادران و نوزادان
از دیگر منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت پرستاری بهداشت مادران و نوزادان است که بر اساس دو کتاب لیفر و لودرمیک سرفصل بندی میگردد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین کتابهای مناسب برای منابع ارشد پرستاری در بخش بهداشت مادر و نوزاد آشنا شوید.

کتاب DRS پرستاری بهداشت مادران و نوزادان

کتاب DRS پرستاری بهداشت مادران و نوزادن از محصولات انتشارات جامعه نگر بوده که به قلم دکتر مهناز شوقی، مریم کرمی و دکتر حمید حجتی تالیف و گردآوری شده است. کتاب drs مادر و نوزاد انتشارات جامعه نگر همانطور که پیش تر هم مطرح شد از روی کتاب لیفر و لودرمیلک گردآوری شده است و بر اساس آخرین ویرایش این دو کتاب به صورت کاملا طبقه بندی شده و نکته وار به عنوان منبعی مناسب برای کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتاب پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان میترا ذوالفقاری

این کتاب از محصولات انتشارات بشری بوده که توسط دکتر میترا ذوالفقاری تالیف و گردآوری شده است. این کتاب در قالب 31 فصل و در 394 صفحه مباحث مهم پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان را پوشش داده است همچنین با قرار دادن نکات مهم مرتبط با واکسیناسیون و در اختیار داشتن سوالات تستی ادوار گذشته به یکی از بهترین کتاب ها در این زمینه تبدیل شده است.

منابع ارشد پرستاری برای روان پرستاری

یکی دیگر از عناوینی که باید برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت مطالعه شود مبحث روان پرستاری است که در ادامه با بهترین کتابهای آن آشنا خواهیم شد.

کتاب DRS روان پرستاری حجتی انتشارات جامعه نگر

این کتاب از بهترین مراجع برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد که توسط انتشارات جامعه نگر و به تلاش دکتر حمید حجتی در 469 صفحه تالیف است؛ از مهمترین ویژگیهای کتاب DRS روان پرستاری جامعه نگر می‌توان به بررسی نکات مهم در انتهای هر فصل و سپس ارائه سوالات مهم ادوار گذشته همراه با پاسخنامه اشاره کرد.

کتاب خلاصه دروس روان پرستاری محسن کوشان

کتاب خلاصه دروس روان پرستاری محسن کوشان از محصولات انتشارات اندیشه رفیع و از سری کتاب های ace plus این انتشارات می‌باشد که به تازگی منتشر شده است و با پوشش کامل کتاب های فورتیناش، پرستاری بهداشت روان باربارا بوئر و کاپلان به عنوان کتابی مناسب برای آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌رود.

کتاب 90 پلاس روان پرستاری جوکار

کتاب 90 پلاس روان پرستاری جوکار از محصولات موسسه سنا می‌باشد که توسط حمیدرضا جوکار و همکاران ایشان و زیر نظر دکتر نرگس ارسلانی تالیف و گردآوری شده است. 90 پلاس روان پرستاری  در 3 بخش و 13 فصل با در اختیار داشتن تمامی نکات مهم مرتبط با کتاب روان پرستاری و با بیانی ساده و به صورت کاملا خلاصه و جمع بندی شده به همراه سوالات ادوار گذشته کنکور پرستاری به عنوان یکی از بهترین منابع کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت بشمار می‌رود.

کتاب روان پرستاری کوشان

کتاب روان پرستاری کوشان از محصولات انتشارات اندیشه رفیع بوده و توسط محسن کوشان در دو جلد با عنوان بهداشت روانی کوشان 1 و بهداشت روانی کوشان 2 تالیف شده است و به عنوان یکی از بهترین منابع برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری بشمار می‌رود.

زبان انگلیسی منابع کنکور ارشد پرستاری

از آنجایی که یکی از منابع آزمون ارشد پرستاری مبحث زبان ارشد علوم پزشکی است و داوطلبان شرکت در آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت باید آمادگی لازم برای آزمون زبان ارشد علوم پزشکی را نیز داشته باشند لذا خواندن کتابی مناسب برای این آزمون از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو قصد داریم تا در ادامه شما را با بهترین کتاب های زبان ارشد پرستاری آشنا کنیم.

پکیج زبان مهاجرنیا

پکیج زبان مهاجرنیا مجموعه ای کامل به قلم آقای رضا مهاجرنیا است که از 3 کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی، شامل مجموعه آزمونهای ادوار گذشته وزارت بهداشت همراه با پاسخ های تشریحی، فلش کارت زبان انگلیسی مهاجرنیا و هندبوک جامع زبان مهاجرنیا شامل لغات ضروری و مهم است که تا به امرزو با اقبال مناسبی از سوی داوطلبان شرکت در آزمون برخوردار بوده است و از بهترین گزینه ها برای آزمون زبان ارشد علوم پزشکی بشمار می‌رود.

کتاب زبان امیر لزگی منبع زبان ارشد پرستاری

از دیگر کتابهای مناسب برای آزمون زبان ارشد علوم پزشکی کتاب زبان دکتر امیر لزگی است که توسط انتشارات جامعه نگر منتشر گردیده است. این کتاب با در اختیار داشتن سوالات ادوار گذشته در کنار سوالات تالیفی و همچنین آزمون های دوره ای در پایان هر دو مهارت جهت درک بهتر مطالب و خودآزمایی و علی الخصوص اشراف بهتر بر مهارت ها از بهترین گزینه های مورد نظر برای زبان ارشد علوم پزشکی می‌باشد.

کتاب 90 پلاس زبان انگلیسی سنا

از دیگر کتابهایی که میتوان از آن به عنوان یکی از بهترین منابع برای زبان ارشد پرستاری استفاده کرد کتاب 90 پلاس زبان است که توسط آقای هادی یوزی گردآوری شده و موسسه سنا آن را منتشر کرده است؛ این کتاب مجموعه ای است از لغات مهم و ضرروی برای آمادگی آزمون زبان ارشد و دکتری وزارت بهداشت علوم پزشکی که در 4 بخش لغات ضروری، لغات چند بخشی و مشابه، لغات شب امتحانی و تحلیل سوالات به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای آزمون زبان ارشد پرستاری بشمار می‌آید.

کتاب های مکمل منابع ارشد پرستاری

یکی از نکات مهم برای آمادگی شرکت در آزمون ارشد استفاده از کتاب های مکمل و مرور هفته آخر برای بررسی بهتر نکات کلیدی مرتبط با منابع و دروس است و از همین رو برخی کتاب ها تنها جهت مرور هفته آخر بشمار می‌روند که در ادامه با بهترین های آن آشنا خواهید شد.

کتاب نکات طلایی ارشد پرستاری داخلی و جراحی نوقابی

کتاب نکات طلایی ارشد پرستاری داخلی و جراحی از محصولات انتشارات جامعه نگر بوده که زیر نظر دکتر اسدی نوقابی و به تلاش مجید صحت و مریم نجات الهی تالیف و گردآوری شده است و از جمله کتابهایی است که با استفاده از نکات و اطلاعات مهم و کلیدی از مباحث پر سوال به همراه لغات پر تکرار زبان به گزینه ای مناسب برای مرور هفته آخر بشمار می‌رود.

کتاب نقاط کور پرستاری داخلی جراحی جامعه نگر

کتاب نقاط کور پرستاری داخلی جراحی حسنی از محصولات انتشارات جامعه نگر است که با تمرکز بر نکات پرتکرار و کلیدی آزمون های ادوار گذشته و توجه ویژه به تدابیر و مراقبت های پرستاری به عنوان کتابی مناسب برای مرور هفته آخر از کتاب های مکمل منابع کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد.

کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری

کتاب پرکاربردترین نکات پرستاری جامعه نگر با تلاش شعیب دهقانی و همکاران ایشان تالیف و گردآوری شده است که در برگیرنده تمامی نکات مهم و کلیدی پرستاری بوده و با جمع بندی منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت به عنوان مرجعی مناسب برای مرور هفته آخر بشمار می‌رود.
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.