آماده سازی کانال ریشه با سیستم روتاری و رسیپروکال به همراه DVD خرید کتاب آماده سازی کانال ریشه با سیستم روتاری و رسیپروکال مشاری انتشارات شایان نمودار
دسته بندی : دندانپزشکی
فروشنده :
متین کتاب . مرکز فروش آنلاین کتاب پزشکی
زمان تحویل:
تهران همان روز - شهرستان 3 الی 4 روز کاری
498,000 تومان 398,400 تومان
  • نویسنده : دکتر احسان اثناعشری
  • ناشر : شایان نمودار
  • سال چاپ : فروشگاه اینترنتی متین کتاب آخرین چاپ منتشر شده از کتاب مورد نظر شما را ارائه می‌دهد
  • موارد بیشتر
معرفی اجمالی محصول

خرید کتاب آماده سازی کانال ریشه با سیستم روتاری و رسیپروکال مشاری انتشارات شایان نمودار

کتاب آماده سازی کانال ریشه با سیستم روتاری

کتاب آماده سازی کانال ریشه با سیستم روتازی و رسیپروکال تالیف دکتر احسان اثنا عشری و از محصولات انتشارات شایان نمودار می‌باشد.
در پیشگفتار این کتاب به این موضوع اشاره شده است که :
درمان ریشه از نظر بسیاری از دندانپزشکان از مشکل‌ترین شاخه های دندانپزشکی است؛ که استفاده منحصر از ابزار قدیمی و دستی، بدون بهره‌بری از تکنیک‌ها و سیستم‌های نوین، سختی این درمان لذت بخش را دو چندان خواهد کرد.
با توجه به نیاز و علاقه دندانپزشکان به آموختن و استفاده از سیستم‌های روتاری برای درمان ریشه، شناخت دقیق این سیستم‌ها جهت استفاده و کاهش مشکلات حین درمان ضروری می باشد، لذا بر آن شدیم تا کتابی در باب این موضوع مهیا شود.
کتاب حاضر با مطالعه و بررسی مقالات مختلف برای نگارش جدید ترین و جامع ترین ابزار اندودانتیکس حاضر در ایران برای آماده سازی کانال ریشه حاصل شده و با انگیزه درمان‌هایی عالمانه تر بنا نهاده شده است.
1. با توجه به اینکه بحث فلزات کاملا تخصصی می باشد و در اغلب موارد برای دندانپزشکان مفهوم نیست به کمک دوست دانشمند و بزرگوارم مهندس بابک وفایی که در زمینه فلزات تخصص ويژه دارند سعی بر آن شد که مطالب مربوط به متالوژی آلیاژ نیکل تیتانیوم به زبان ساده تری عنوان شود تا برای جامعه دندانپزشکان راحت تر قابل هضم باشد .
2. امروزه به خصوص در ســال های اخیر برندهای جدیدی در مارکت دندانپزشکی عرضه شده است که شاید نام آنها در این نوشتار نباشد. در جمع آوری مطالب ســعی شده بیشتر تاکید بر برند هایی باشد که در کشور یافت می شود و همچنین از ابزارهایی که از روی برندهای اصلی کپی شده اند نیز در این کتاب نامی برده نشده است .
3. جهت یاد گیری ساده تر مطالب یک لوح فشرده شامل کار عملی و انیمیشن کار با این فایل‌ها به ضمیمه ارائه میشود که البته امیدوارم در چاپ بعدی بتوان این لوح را با غنای بیشتری عرضه نمود. 
از مباحثی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند؛
فصل اول: آلیاژهای نوین درفایلهای اندودانتیکس؛
فصل دوم: اصولکار با فایل‌های روتاری؛
فصل سوم: معرفی وتکنیک کاربردانواع فایل‌های روتاری؛
فصل چهارم: شکست فایل؛
فصل پنجم: هندپیس‌ها و موتورهای هوشمند؛

خرید کتاب آماده سازی کانال ریشه اثنا عشری با تخفیف

با خرید این کتاب از فروشگاه اینترنتی متین کتاب نه تنها از تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی متین کتاب بهرمند خواهید شد بلکه آنرا در اسرع وقت درب منزل تحویل خواهید گرفت.

مشخصات

  • نویسنده
    دکتر احسان اثناعشری
  • ناشر
    شایان نمودار
  • سال چاپ
    فروشگاه اینترنتی متین کتاب آخرین چاپ منتشر شده از کتاب مورد نظر شما را ارائه می‌دهد
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.