کتاب طبقه بندی پیامدهای پرستاری(NOC) قهرمانیان
برند : جامعه نگر
دسته بندی : پرستاری بالینی
فروشنده :
متین کتاب . مرکز فروش آنلاین کتاب پزشکی
زمان تحویل:
تهران همان روز - شهرستان 3 الی 4 روز کاری
590,000 تومان 472,000 تومان
معرفی اجمالی محصول

معرفی کتاب طبقه بندی پیامدهای پرستاری(NOC) سنجش پیامدهای سلامتی

کتاب طقه بندی پیامدهای پرستاری NOC از محصولات انتشارات جامعه نگر بوده که به قلم ﺳﻮ ﻣﻮرﻫﺪ و اﻟﯿﺰاﺑﺖ ﺳﻮاﻧﺴﻮن و با نام Nursing Outcomes Classification (NOC)Measurement of Health Outcomes 6th edition به عنوان ویرایش ششم در سال 2016 منتشر گردید و انتشارات جامعه نگر آن را با همکاری آقای مجید پور عبدالله و همکاران ایشان ترجمه کرد و دکتر اکرم قهرمانیان و همکارانشان ویراست علمی این کتاب را بر عهده داشتند.
در پیشگفتار این کتاب بر پایه بالغ بر 25 سال کار تیم NOC در مرکز طبقه بندی پرستاری و اثر بخشی بالینی واقع در دانشگاه آیوواء دانشکده پرستاری، برای توسعه ترمینولوژی پرستاری متمرکز بر پیامدهای بیمار است.
در این طبقه بندی، مفاهیم پیامد، تعاریف، نشانگرها و مقیاس‌های اندازه گیری را برای استفاده در عمل، آموزش و پرورش استانداردسازی می‌کند.
که هر پیامد شامل این موارد است:
نام(برچسب)، تعریف، مجموعه ای از نشانگرهای توصیف کننده حالات، ادراکات یا رفتارهای خاص مرتبط با پیامد، مقیاس و مقیاس های لیبکرت پنج نقطه ای برای سنجنش هر نشانگر و تعدادی منابع انتخابی که در توسعه پیامد استفاده شده‌اند.
نیاز پرستار به تعریف پیامدهای بیمار که پاسخگوی مراقبت های پرستاری باشد، از زمان انتشار اولین نسخه این کتاب همچنان افزایش یافته است. رشد مراقبتهای مدیریت شده، تاکید بر مهار هزینه ها و ایمنی و نیاز به عملکرد مبتنی بر شواهد، همچنان توجه پرستاران، مصرف کنندگان، سازمان‌های مراقبتهای سلامت را به نگرانی های مرتبط به اثر بخشی مداخلات پرستاری و کیفیت مراقبتهای سلامت جلب می‌کند.
پرداخت کنندگان و سیاست گذاران پرستاری نقش کلیدی در ارائه مراقبت ایمن و مقرون به صرفه در تمام محیط های مراقبت سلامت ایفا می‌کنند. بنابراین ضرروی است که داد های پرستاری در ارزیابی اثر بخشی مراقبت های سلامت گنجانده شود.

فهرست مطالب کتاب طبقه بندی پیامدهای پرستاری جامعه نگر

این کتاب مشتمل بر 6 فصل است که در 574 صفحه به بررسی مباحث مورد نظر پرداخته است که در ادامه به ارائه این بخش های میپردازیم:
بخش اول: بررسی اجمالی و استفاده طبقه بندی پیامدهای پرستاری؛
بخش دوم: تاکسونومی NOC؛
بخش سوم: پیامدها؛
بخش چهارم: اتصال NIC با NOC در شرایط بالینی؛
بخش پنجم: پیامدهای اصلی برای تخصص‌های پرستاری؛
بخش ششم: پیوست‌ها؛

خرید کتاب طبقه بندی پیامدهای پرستاری پورعبدالله با تخفیف

در صورتیکه قصد خرید این کتاب را همراه با تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی متین کتاب دارید لطفا روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کرده تا کتاب طبقه بندی پیامدهای پرستاری جامعه نگر را همراه با 20% تخفیف از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.
ناشر: انتشارات جامعه نگر؛
نویسنده: ﺳﻮ ﻣﻮرﻫﺪ - اﻟﯿﺰاﺑﺖ ﺳﻮاﻧﺴﻮن؛
مترجم: مجید پورعبدالله؛
ویراستار: دکتر اکرم قهرمانیان؛
قطع: رحلی؛
شابک: 9786223061806؛
تعداد صفحات 574 صفحه؛

مشخصات

  • ناشر
    جامعه نگر
  • مترجم
    مجید پورعبدالله
  • سال چاپ
    فروشگاه اینترنتی متین کتاب آخرین چاپ منتشر شده از کتاب مورد نظر شما را ارائه می‌دهد
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.